کاوش جالب های نت

ساخت وبلاگ

با ناپدید شدن ستایش، پدرمقتول برای یافتن دخترش در اطراف خانه و محله شان اطلاعیه پخش می کند و به این صورت تمام محله برای یافتن این کودک بسیج می شوند.

تعرض مرگبار پسر 17 ساله به دختر بچه در ورامین / متهم صحنه سوزاندن جسد با اسید را بازسازی کرد + عکس

پدر ستایش می گوید: نزدیک به 12ساعت از ناپدید شدن دخترم گذشته بود که یکی از همسایه ها به من زنگ زد و گفت، نگران نباش دخترت در این نزدیکی ها است. این تماس چندبار دیگر نیز تکرار شد و من مشکوک شدم و موضوع را با پلیس درمیان گذاشتم.

وی ادامه داد: صبح روز بعد پلیس در جست و چوی خانه این همسایه جسد بی جان و سوخته دخترم را پیدا کرد و پسر وی را به خاطر قتل و تجاوز به دخترم بازداشت کرد.

این مرد گفت: پس از بازداشت متوجه شدم که متهم موضوع تجاوز و قتل دخترم را با دوستش در میان گذاشته است و او از ترس موضوع را به پدر و خانواده متهم  اطلاع داده است و دلیل تماس های آنان با ما این بود که فرصتی برای انتقال جسد دخترم پیدا کنند. که پلیس این امکان را به آن ها نداد.

به گزارش خبرنگارما، متهم که پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده است با قرار بازداشت موقت دراختیار کارآگاهان قرار دارد و صبح دیروز به دستور بازپرس جنایی ورامین  در محل جنایت حاضر شده و چگونگی حادثه را بازسازی کرد.

همه بهت زده هستند

 خبر قتل ستایش قریشی دختربچه خردسال افغانستانی در خیر آباد ورامین همه را در بهت و حیرت فرو برد و دل‌ها و قلب‌های مردم ایران و افغانستان را به درد آورد.
ستایش شش ساله، فرزند چهارم یک کارگر مغنی در اطراف ورامین  بود که 6 روز پیش توسط یک پسر 17 ساله در خیرآباد ورامین به قتل رسید.

این حادثه حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است و شبکه‌های اجتماعی مملو از اظهارات نسنجیده و دروغ‌ها و بسیاری از اظهاراتی است که بسیاری از آنها به دور از واقعیت است.

دایی ستایش می گوید: اینکه ستایش دختر دوست داشتنی بوده است و باور اینکه ستایش دیگر وجود ندارد برای او سخت است، او می‌گوید که شخصیت‌های زیادی که بعضی از آنها را نمی‌شناخته است در مراسم ترحیم ستایش حضور داشته‌اند.

گفته می‌شود که امام جمعه خیرآباد،مسئولان استانداری و اداره اتباع و مهاجرین استانداری تهران، فرماندار ورامین، رئیس کلانتری و رئیس اطلاعات ورامین در مراسم ختم ترحیم ستایش حضور داشتند و با این خانواده داغدار ابراز همدردی کردند‌.

دایی ستایش درخصوص ناپدید شدن ستایش چنین گفت: خانواده ستایش روز یکشنبه 22 فروردین ماه متوجه ناپدید شدن ستایش شدند و به کلانتری ورامین مراجعه کردند و اطلاعیه گم شدن ستایش را اعلام کردند.

او می‌گوید که بعد از ناپدید شدن خواهر زاده‌اش با درج اطلاعیه‌ای به همراه عکس ستایش به امید پیدا شدن او منتظر نشسته‌اند اما با حسرت می‌گوید در این امید بودیم که در تماس‌های دریافتی از پیدا شدن ستایش خبر دهند، سعی می‌کند بغضش را قورت دهد در ادامه می‌گوید روز 23 فروردین بود که کلانتری با ما تماس گرفت که برای احراز هویت و شناسایی به پزشک قانونی برویم، سکوت می‌کند و دیگر چیزی نمی‌گوید.

دایی ستایش نیز از وضعیت رسیدگی به پرونده قتل خواهرزاده‌اش ابراز رضایت می‌کند و می‌گوید که پلیس به ماجرای قتل خواهرزاده‌ام رسیدگی می‌کند و قاتل ستایش بلافاصله بعد از شناسایی توسط مأموران پلیس ورامین بازداشت شده است.
از پدر ستایش در رابطه با وضعیت و تکلیف پرونده ستایش می‌پرسیم اینکه آیا تاکنون شکایتی کرده است، آهی می‌کشد و می‌گوید، مسئولان در حال رسیدگی به پرونده قتل دخترم هستند، این جرم پنهانی نیست و از آنها می‌خواهم حکم خدا و قرآن را اجرا و قاتل دخترم را قصاص کنند.

انتظار می‌رود مقامات جمهوری اسلامی ایران همانطور که در مراسم این کودک مهاجر افغانستانی شرکت کرده و با خانواده وی ابراز همدردی کردند، در جهت اجرای حکم و پیگیری پرونده این حادثه هولناک نیز نهایت جدیت و تلاش خود را بکار گیرند.

رکنا

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 0:00

 گلاره عباسی در صفحه اینستاگرامش تصویر تازه‌ای به اشتراک گذاشت.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:41

 از روزهای پایانی هفته ی گذشته که خبر تجاوز و سپس قتل فجیع «ستایش» دختر ۶ ساله ی افغان در ورامین در جنوب تهران برای اولین بار در شبکه های اجتماعی پیچید، موجی از واکنش افغان ها در شبکه های اجتماعی شکل گرفته از جمله کمپینی به عنوان «من ستایش هستم» در فیسبوک تشکیل شده و به سرعت آمار بازدید آن بالا رفته است.


در تازه ترین واکنش، «احمد بهزاد»، نماینده ی هرات در پارلمان افغانستان در یادداشتی «برای ستایش» نوشت: «خبر جنایت تکاندهنده در ورامین ایران قلب هر انسانی را به درد می آورد. کودکی آواره طعمه گرگ صفتی آدمخوار شده است. جنایت جنایت است؛ فرقی نمی کند که مرتکب آن دارای چه ملیتی باشد؛ اما آنچه در این میان آزاردهنده است رویه ی متفاوت و آپارتاید گونه ی رسانه های جامعه ی میزبان است. اگر قضیه به گونه ی معکوس رخ می داد؛ یعنی جانی هویت قربانی را می داشت، آیا پیامدهای چنین جنایتی همین سکوت و بی پروایی بود؟

با تمام تلخی و اندوهی که این جنایت بر جامعه ی ما و به ویژه بر آنانی که طعم آزار دهنده ی آوارگی را چشیده اند تحمیل کرده است، ما به درستی می دانیم حساب جانی و جنایتکار از جامعه ای که او به آن منسوب است جداست. جنایت باید محکوم شود و جنایتکار باید مجازات شود.

در این میان سکوت جامعه ی میزبان در برابر چنین جنایت ضد انسانی توجیه پذیر نیست. جامعه ای که جانی به آن منسوب است باید بپذیرد که سیاست حاکم بر رسانه های آن و نفرت پراکنی علیه مهاجران در وقوع چنین جنایت ها و این چنین سرافکندگی ها نقش بسیار دارد.

در جهان امروز باید به انسان بودن جدا از تعلقات ملیتی، نژادی، فرهنگی و دینی حرمت نهاد؛ چیزی که جامعه ی میزبان مهاجران در ایران شدیدا به آن نیازمند است. باشد که ستایش های دیگر در پناه ارزش نهادن ما به انسانیت، مصونیت یابند».

انتقاد روزنامه نگار افغان از سکوت رسانه ها در ایران
بنابر گزارش انصاف نیوز، سید جمال الدین سجادی، روزنامه نگار افغان نیز در این باره در یادداشتی نوشت: تصور کنید که اتفاق برعکس بود، یعنی می نوشتند که «یک مرد افغان پس ازتجاوز به دختر شش ساله ایرانی، او را کشت و در وان اسید انداخت!». اگر این اتفاق می افتاد، حتما تا الان تمام رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب و دیجیتال، این خبر را با شدت و تاکید منتشر می کردند.

اما حالا مقتول یک دختر شش ساله مهاجر افغانستانی است و همه سکوت کرده اند. آنها که سکوت کرده اند و به خاطر وجه المصالحات، واقعیت را «سانسور» می کنند، آنها که همیشه دم از فعالیت برای مهاجرین می زنند و امروز زبانشان لال شده و در پستوهای خود خزیده اند، آنها که می ترسند برای دفاع از مظلوم کارتشان قیچی شوند، آنها این ننگ را می پذیرند که سکوت کنند و با چهره ای حق به جانب بگویند: نباید احساساتی عمل کنیم و کار را خرابتر از اینکه هست بکنیم!
ماجرای تلخ ‏«ستایش»‬ یک طرف و سکوت ننگین رسانه ها یک طرف.

چند روز پیش استادمان می گفت: در خبرنگاری اگر رسالت انسانی خود و اخلاقیات را فدای وجه المصالحات کردی، اگر واقعیت را پوشاندی و از کنارش به سادگی گذشتی، تو دیگر نه تنها خبرنگار نیستی، بلکه انسانیت خودت را زیر سوال برده ای. ما قبل از اینکه خبرنگار باشیم، قبل از اینکه هر چیز دیگری باشیم، انسانیم… اگر همین ماجرا برعکس اتفاق می افتاد وضعیت چگونه بود؟

من بارها و بارها در رسانه های ایران دیده ام، به چشم سر دیده ام که جرم ناکرده را به پای یک افغانی از همه جا بی خبر نوشته اند، این باعث شده تا ذهنیت مردم ایران نسبت به یک مهاجر افغانستانی این شود که امروز می بینیم، اما آیا این رواست که این واقعیت را سانسور کنیم و همه چیز را به باد فراموشی بسپاریم؟

هر ایرانی با وجدان با شنیدن این خبر ممکن است با خود به فکر فرو رود، اندیشه کند که «جرم شخصی است و ربطی به ملتها ندارد»، همین کافی است تا ذهنیت تعداد کثیری از مردم ایران عوض شود و بدانند همانگونه که یک مجرم افغانستانی می تواند مرتکب قتل شود، همانقدر هم یک ایرانی می تواند سنگدل باشد، اما این ربطی به ملیت او ندارد.

من دوستان ایرانی زیادی دارم که در شب و روز گذشته با من همدردی کرده اند و با شرمندگی این فاجعه را تسلیت گفته اند. این فاجعه قلب هر انسان آزاده ای را می آزارد و انسانی که بتواند این فاجعه را ببیند و سکوت کند، انسانیت خود را زیر سوال برده است.

ابعاد “تجاوز و قتل دختر شش ساله افغانستانی”
در تنها واکنش به این موضوع تاکنون در رسانه های داخلی، «امیر هاشمی مقدم» روز جمعه در سایت «فرارو» نوشت: خبر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و هر کسی خواسته و ناخواسته واکنش تند نشان می‌دهد. فرقی ندارد خواننده خبر ایرانی باشد یا افغانستانی. هر کس از عمق فاجعه آگاه می‌شود، وجودش فرو می‌ریزد.

یکشنبه ۲۱ فروردین است. پسر ۱۷ ساله در ورامین، دختر همسایه افغانستانی‌شان را که هنوز شش سال بیشتر ندارد به خانه می‌برد و پس از رفتار شیطانی با او، با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و در وان حمام بر رویش اسید ریخته تا از بین برود. اما چون جسد به‌طور کامل از بین نرفت، از دوستش یاری می‌طلبد. دوست وی با توجه به ابعاد جرم، ماجرا را با پدر خود در میان گذاشته و پدر هم با یکی از معتمدین محل و نهایتاً بدون کمترین تردیدی به پلیس خبر می‌دهند. پلیس هم هنگام مراجعه به خانه، هم باقیمانده جسد را پیدا می‌کند و هم قاتل را دستگیر.

فارغ از بحث آسیبهای اجتماعی‌ای که گریبان بخشی از جامعه ایران را گرفته که یک نوجوان هفده ساله را به سوی چنین جرمی (که در واقع ترکیبی از چندین جرم دهشتناک است) سوق می‌دهد و نیاز به تحلیلهای جامعه‌شناختی و انسان‌شناختی جدی و دامنه‌دار دارد، درباره این رویداد چند نکته نظر نگارنده را به خود جلب کرده است:

۱- پیش از هر چیز، شکیبایی خانواده مقتول و برخورد عقلانی با این ماجرا قابل تأمل و بلکه ستودنی است. شوربختانه در مواردی اینچنین، نخستینن گزینه‌ای که به ذهن برخی افراد خطور می‌کند، تقابل قومی یا ملیتی است. یعنی برای نمونه در این مورد، اینگونه ادعا شود که کودک به دلیل «افغانستانی» بودنش توسط یک نوجوان ایرانی به این شیوه به قتل رسید. در مواردی دیگر، شوربختانه سراغ داشتیم که قربانی ایرانی بوده و مجرم افغانستانی، و با واکنش تند برخی افراد «لمپن» روبرو گردیده و کل جامعه افغانستانی متهم شده بود. اما این بار به نظر می‌آید خانواده مقتول و طبقه روشنفکر مهاجرین افغانستانی (که کم و بیش با ایشان در ارتباط هستیم) تاکید داشته‌اند بر غیر ملیتی بودن جرم. به این معنا که قربانی ممکن بود کودکی ایرانی باشد و یا مجرم ممکن بود افغانستانی باشد. در این مورد باید این رفتار خانواده مقتول و روشنفکران مهاجر، الگو قرار گرفته و درسی شود برای جامعه ایرانی.

۲- با وجود نکته‌ای که در بالا شرح دادم، تأکید داشتم در عنوان، حتماً به «افغانستانی بودن قربانی» اشاره شود؛ چرا که بسیاری از رسانه‌های زرد ایرانی که صرفاً جلب مخاطب و مشتری، بدون در نظر گرفتن شرایط اخلاقی برای‌شان مهم است، همیشه در بزرگنمایی جرائم مهاجرین دستی دراز داشته و حتی در برخی موارد پیش از اثبات جرم، با همان جریان لمپن اشاره‌شده در بالا همراهی می‌کردند و بدین وسیله، اصلی‌ترین عامل منفی شدن نگاه بخشی از جامعه ایران به مهاجرین افغانستانی بوده‌اند. بنابراین لازم است نشان داده شود مهاجرین در واقع بخشی از جامعه ایران شده و همانگونه که در جرائم دخالت دارند، بسیاری از مواقع نیز خود قربانی جرایم می‌شوند. تلخ و شیرین ایران اکنون برای هر دو یکسان است و مشترک.

۳- قبح عمل فراتر از آن است که جامعه به افغانستانی یا ایرانی بودن مجرم و قربانی توجه کند. واکنش‌ها نسبت به این خبر سراسر منفی بود؛ چه از سوی ایرانی‌ها و چه از سوی افغانستانی‌ها. همانگونه که دوستان نزدیک مجرم و اهالی و معتمدین محلی نیز، بدون کمترین تردیدی ماجرا را به پلیس گزارش دادند.

۴- جامعه مدنی ایران اکنون احساس نزدیکی بیشتری با مهاجرین نموده و در واقع آنها را بخشی از خود می‌داند. از همین رو است که این خبر در برخی رسانه‌های واقع‌گرا نیز اطلاع‌رسانی شده، بسیاری از فعالین اجتماعی ایرانی از همان ساعات اولیه کشف جرم، به یاری خانواده مقتول شتافته و در خبررسانی، برقراری ارتباط با مقامات بالای قضایی کشور، پیدا کردن وکیل برای خانواده مقتول و… از هیچ کوششی دریغ نکردند.

۵- در کنار جامعه مدنی، مسئولین هم نسبت به قضیه حساسیت بالایی نشان داده‌اند. مدیر کل اتباع خارجی استان تهران و نماینده فرمانداری، بخشی از مسئولینی بودند که در نخستین روزها به خانواده مقتول سرکشی کرده و نسبت به پیگیری پرونده و وضعیت پیش‌آمده متعهد شدند.

۶- تا اینجای کار همکاری پلیس و دستگاه قضایی روی این ماجرا کاملاً همراه با حساسیت بالا بوده و بی‌تردید یقین داریم نتیجه پرونده این جرم فجیع، به همگان نشان خواهد داد که چنین جرمهایی نه برای جامعه ایرانی و نه برای پلیس و دستگاه قضایی، رنگ و بویی از قومیت و ملیت نداشته و حق و حقوق قربانی و خانواده‌اش بدون کمترین مماشات احقاق خواهد شد.

انصاف نیوز

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:41

وقتی یک مرتاض هندی به سیم آخر می‌زند و چشمش را از حدقه بیرون می‌آورد.

یک مرتاض هندی در حال درآوردن چشمش + تصاویر

یک مرتاض هندی در حال درآوردن چشمش + تصاویر

یک مرتاض هندی در حال درآوردن چشمش + تصاویر

باشگاه خبرنگاران

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 8:41

 مارینا لونینا ۱۸ ساله و همدست او ریموند گیتس ۲۹ ساله تصمیم می گیرند تجاوز به یک دختر ۱۷ ساله که دوست مارینا بوده را با اپلیکیشن پریسکوپ پخش زنده کنند.

پریسکوپ اپلیکیشن جدیدی است که می شود با آن رویداد را پخش زنده کرد.

 هیات منصفه در کلمبوس در ایالت اوهایو، زن و مرد را برای این تصمیم شان تحت پیگرد قرار داده است. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از دادستان اوهایو، این دو به تجاوز، آدم ربایی، آزار جنسی فردی زیر سن قانونی متهم شدند.

بر اساس کیفرخواست لونینا همچنین به استفاده غیر قانونی از یک نوجوان در تهیه و توزیع مطالب و مواد جنسی، مرتبط با کاربرد اپلیکیشن متهم شد.

دادستان محل گفت لونینا و دختر ۱۷ ساله قربانی،  روز ۲۷ فوریه در خانه ای در کلمبوس بودند که مرد ۲۹ ساله به آنها پیوست و اقدام به تجاوز به دختر ۱۷ ساله کرد. لونینای ۱۸ ساله هم با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ این واقعه را پخش زنده کرد. لونینا همچنین یک شب قبل از دختر برهنه عکس گرفته بود.

گیتس قرار است روز جمعه در دادگاه حاضر شود. آنها در صورت محکومیت هر کدام با بالغ بر ۴۰ سال زندان روبرو خواهند بود.

در ماه فوریه، یک زن ساکن فلوریدا پس از پخش زنده ویدیوئی از خودش که در حال مستی رانندگی می کرد به تعلیق گواهینامه رانندگی برای شش ماه و ۱۵۰ ساعت کار اجتماعی محکوم شد.

جام

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 114 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 21:18

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی حضور پیدا کرده است؛ با خودرویی متفاوت در استانبول عبور و مرور میکند. 

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 109 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 8:10

 مارینا لونینا ۱۸ ساله و همدست او ریموند گیتس ۲۹ ساله تصمیم می گیرند تجاوز به یک دختر ۱۷ ساله که دوست مارینا بوده را با اپلیکیشن پریسکوپ پخش زنده کنند.

پریسکوپ اپلیکیشن جدیدی است که می شود با آن رویداد را پخش زنده کرد.

 هیات منصفه در کلمبوس در ایالت اوهایو، زن و مرد را برای این تصمیم شان تحت پیگرد قرار داده است. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از دادستان اوهایو، این دو به تجاوز، آدم ربایی، آزار جنسی فردی زیر سن قانونی متهم شدند.

بر اساس کیفرخواست لونینا همچنین به استفاده غیر قانونی از یک نوجوان در تهیه و توزیع مطالب و مواد جنسی، مرتبط با کاربرد اپلیکیشن متهم شد.

دادستان محل گفت لونینا و دختر ۱۷ ساله قربانی،  روز ۲۷ فوریه در خانه ای در کلمبوس بودند که مرد ۲۹ ساله به آنها پیوست و اقدام به تجاوز به دختر ۱۷ ساله کرد. لونینای ۱۸ ساله هم با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ این واقعه را پخش زنده کرد. لونینا همچنین یک شب قبل از دختر برهنه عکس گرفته بود.

گیتس قرار است روز جمعه در دادگاه حاضر شود. آنها در صورت محکومیت هر کدام با بالغ بر ۴۰ سال زندان روبرو خواهند بود.

در ماه فوریه، یک زن ساکن فلوریدا پس از پخش زنده ویدیوئی از خودش که در حال مستی رانندگی می کرد به تعلیق گواهینامه رانندگی برای شش ماه و ۱۵۰ ساعت کار اجتماعی محکوم شد.

جام

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 137 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 8:10

پس از دربی 82 و برد قاطع چهار بر دو پرسپولیس این بار کاربران سرخ پوش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی طوفان به راه انداختند، هنوز بازی به اتمام نرسیده بود که پرسپولیسی ها جک های خود را در شبکه های احتماعی منتشر کردند:


***پرویز مظلومی در رختکن: آقا قبول نیست، دسته خرابه رو دادن دست ما...

***استقلالياااا پروفسورسمیعی هم تواستادیوم هستن، با خیال راحت سکته مغزی کنین !!!

*** آقا من یکم گیجم. چجوری با دوتا دست هم چهار نشون بدیم هم شیش

***نکته جالب اینجاست الان پرسپولیس به تنهایی بالای سه تا استقلاله.

***"استقلالیا ازین به بعد میتونن عدد پی رو نشون بدن"

***من جای استقلالیا بودم یکی دیگه آخر یازی می‌زدم به خودمون که 5تا شه. 5تا بهتر از اینه که دیگه همین 4م نتونیم نشون بدیم"

***چطوری هم صدرو دادید، هم دربیو باختید، هم عدد چهارو دادید؟ خب ما مولتی تسکیم

***وضعیت استقلال بعد از بازی

طوفان لطیفه ها در زمین استقلالی ها +عکس


***غروب جمعه باشد... استقلالی باشی...باران هم ببارد... چه شب دلگیری در انتظارت هست...

***مارکوپولو چه آوردی؟  تیم سوراخ از ایران زمین

***مراسم عزاداري استقلاليا، امشب در منزل سيد مهدي رحمتي

***خخخخخ استقلالیا یه عدد چهار داشتن دیگه اونم ندارن


***توئیت های کاربران بعد از دربی

طوفان لطیفه ها در زمین استقلالی ها +عکس

***نکته جالب اینجاست الان پرسپولیس به تنهایی بالای سه تا استقلاله.

***"عزیزانی که از گیرنده‌های سیاه و سفید ما رو می‌بینند عرض کنم که تیمی که از چپ به راست میزنه پرسپولیسه و تیمی که از چپ و راست میخوره استقلال"

***پرویز مظلومی در رختکن: آقا قبول نیست، دسته خرابه رو دادن دست ما...

***به عنوان یک طرفدار #پرسپولیس خیلی هم نباید خوشحال بود! این بازی پتانسیل شکستن رکورد شش تایی ها را داشت که متاسفانه حاصل نشد

***حقیقت تلخ اینه که برد با کمتر از شیش گل و بیشتر از ده بازیکن برای ما یک شکسته

***"به استقلالیه میگن تا ده بشمار میگه ۱_۲_۳_هوپ_۵_هوپ_۷_۸_۹_۱۰"

*** پست های جالب کاربران در #دربی

جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر

جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر

جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر

جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر

جوک هایی که به سرعت نور پرسپولیسی ها برای استقلالی ها ساختند +تصاویر

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 112 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 8:10

 اما این معروفیت با حواشی زیاد زندگی او رنگ باخت و از هر مشکلی که در دنیا وجود داشت از محکومیت ،اعتیاد به الکل و مواد مخدر و ... نام لیندسی لوهان را در صدر خبرها قرار می داد.

حال پس از سالها دست و پا زدن در انواع دردسرها،بازیگر 29 ساله هالیوودی با حلقه نامزدی خود که از پسر یک تاجر روسی،هدیه گرفته در محافل اجتماعی حضور پیدا می کند.


نامزدی لینسی لوهان

"ایگور تاراباسوو" پسر 22 ساله یک مولتی میلیونر روسی است و یک حلقه نامزدی الماس به لیدنسی هدیه کرده است.

پس از گذشت 8 ماه آشنایی ،این پسر جوان که به نظر می رسد مانند پدرش در تجارت نابغه است چند روز پیش با لیدنسی لوهان در مراسم "Asian Awards" 2016 به طور رسمی دیده شدند.

نامزدی لینسی لوهان

توریسم

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 125 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 10:33

روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت «احمدرضا خسروی،» خلبان خودفروخته ایرانی که سال گذشته به ترکیه پناهنده شده بود، به تازگی در مصاحبه با این روزنامه تهدید کرد به سرزمین‌های اشغالی پناهنده خواهد شد. طبق ادعای این روزنامه، خسروی به این نیز بسنده نکرد و اظهار داشت برای آسیب رساندن به کشورمان، از انجام هیچگونه اقدام نظامی فروگذار نخواهد کرد.

خسروی 39 ساله که اکنون در شهر «وان» ترکیه به‌سر می‌برد با طرح ادعاهایی واهی و با تظاهر به آن‌که جان همسر و پسرش در خطر است، قبیحانه اظهار داشت برای ضربه زدن به کشورمان حد و مرزی قائل نخواهد شد. خسروی سال گذشته بدون همراه بردن همسر و فرزندش و برای پناهندگی در ترکیه با لباس مبدل و به طور قاچاقی از مرزهای ایران خارج شد.

خسروی به مدت 19 سال خلبان بالگرد نیروی انتظامی ایران بود. وی در مصاحبه با تایمز آو اسرائیل به عناد با دین اسلام آشکارا اعتراف کرد. خسروی همچنین افزود: «از آن‌جایی که مسلمان نیستم ... از اجرای قوانین اسلامی در کشور ناراضی بودم...» 

پلیس ترکیه چندی پیش دو ایرانی به نام‌های «عبدالسلام تاتاری» و «محمد محمدیان» را به اتهام تلاش برای ربودن خسروی بازداشت کرد. طبق گزارش رسانه‌های ترکیه، دادستان این کشور تاتاری و محمدیان را به شش سال و هشت ماه حبس محکوم کرد. این در حالی است که این دو نفر در دادگاه اتهامات وارده را رد کردند. پلیس ترکیه مدعیست تاتاری و محمدیان در حال شناسایی محل زندگی خسروی در شهر وان واقع در شرق ترکیه بودند.  

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 138 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 10:33

نشریه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار فیلمی مدعی فرار نیروهای ایرانی از حلب شد.

براساس ادعای این نشریه صهیونیستی، دیروز گروه تروریستی جبهه النصره (همپیمان القاعده) که نقش تعیین کننده‌ای در جنگ شمال حلب دارد با انتشار فیلمی مستند، فرار نیروهای ایرانی را از میدان نبرد در حلب به تصویر کشید. 

بر اساس ادعای این سازمان تروریستی، نیروهای ویژه ایران که دوشادوش نیروهای لبنانی و عراقی در شمال حلب می‌جنگند، از میدان جنگ فرار و نیروهای جبهه النصره مواضع آنها را به شدت بمباران می‌کنند. این ادعا درحالی مطرح می‌شود که در فیلم ارائه شده، هیچ گونه نشانی از هویت نیروهایی که از میدان جنگ می‌گریزند مشخص نیست. 

در ادامه این نشریه صهیونیستی به استناد یک مقام غیر رسمی مدعی است: از زمانی که تکاوران تیپ 65 نوهد ایران به سوریه آمده‌اند، بیش از 30 نفر از آنها کشته شده‌اند. انتشار این فیلم در فضای مجازی کشورهای عربی موجی از شادی را بخاطر ضربه بزرگی که به ایران وارد شد به همراه داشت. اگر چه ایران این گزارش را تایید نکرده است، تهران پس از این واقعه نیروهای کلاه سبز را برای کمک به تیپ 65 نوهد به سوریه اعزام کرد. 

شیخ محمد المحیسنی، رییس شورای شریعت جیش الفتح ( که جبهه النصره و احرار الشام زیر پرچم وی می‌جنگند) دیروز در فیلمی مدعی شد کشته شدگانی که با این گروه تروریستی می‌جنگیدند از سپاه پاسداران بودند نه از ارتش ایران. وی مدعی شد: زمین پر از خون ایرانی‌ها بود و آنها متحمل تلفات سنگینی شدند. 

جروزالم پست در شیطنتی آشکار در پایان گزارش خود به سخنان حسین امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران اشاره کرد که از نگرانی تهران از افزایش خشونت‌ها در سوریه پس از اعلام آتش بس در این کشور خبر داده بود. 

با وجود ادعاهای مطرح شده ، با توجه به اینکه این فیلم به وسیله پهپاد گرفته شده است، صحت آن در ابهام است. با این حال، مشخص نیست چه فرد یا گروهی این تجهیزات را در اختیار تروریست‌های سوری قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 113 تاريخ : جمعه 27 فروردين 1395 ساعت: 10:33

نشریه صهیونیستی جروزالم پست با انتشار فیلمی مدعی فرار نیروهای ایرانی از حلب شد.

براساس ادعای این نشریه صهیونیستی، دیروز گروه تروریستی جبهه النصره (همپیمان القاعده) که نقش تعیین کننده‌ای در جنگ شمال حلب دارد با انتشار فیلمی مستند، فرار نیروهای ایرانی را از میدان نبرد در حلب به تصویر کشید. 

بر اساس ادعای این سازمان تروریستی، نیروهای ویژه ایران که دوشادوش نیروهای لبنانی و عراقی در شمال حلب می‌جنگند، از میدان جنگ فرار و نیروهای جبهه النصره مواضع آنها را به شدت بمباران می‌کنند. این ادعا درحالی مطرح می‌شود که در فیلم ارائه شده، هیچ گونه نشانی از هویت نیروهایی که از میدان جنگ می‌گریزند مشخص نیست. 

در ادامه این نشریه صهیونیستی به استناد یک مقام غیر رسمی مدعی است: از زمانی که تکاوران تیپ 65 نوهد ایران به سوریه آمده‌اند، بیش از 30 نفر از آنها کشته شده‌اند. انتشار این فیلم در فضای مجازی کشورهای عربی موجی از شادی را بخاطر ضربه بزرگی که به ایران وارد شد به همراه داشت. اگر چه ایران این گزارش را تایید نکرده است، تهران پس از این واقعه نیروهای کلاه سبز را برای کمک به تیپ 65 نوهد به سوریه اعزام کرد. 

شیخ محمد المحیسنی، رییس شورای شریعت جیش الفتح ( که جبهه النصره و احرار الشام زیر پرچم وی می‌جنگند) دیروز در فیلمی مدعی شد کشته شدگانی که با این گروه تروریستی می‌جنگیدند از سپاه پاسداران بودند نه از ارتش ایران. وی مدعی شد: زمین پر از خون ایرانی‌ها بود و آنها متحمل تلفات سنگینی شدند. 

جروزالم پست در شیطنتی آشکار در پایان گزارش خود به سخنان حسین امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران اشاره کرد که از نگرانی تهران از افزایش خشونت‌ها در سوریه پس از اعلام آتش بس در این کشور خبر داده بود. 

با وجود ادعاهای مطرح شده ، با توجه به اینکه این فیلم به وسیله پهپاد گرفته شده است، صحت آن در ابهام است. با این حال، مشخص نیست چه فرد یا گروهی این تجهیزات را در اختیار تروریست‌های سوری قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:24

قربانیان این مردان مخوف بین سنین 13 تا 23 سال قرار داشتند که در سال های 2005 تا 2010 مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

این 10 جانی برای سوء استفاده جنسی از دختران روچدیل در مجموع به 125 سال زندان محکوم شده اند. 9 تن از این متهمان دردادگاه محکوم شدند و فرد خاطی دیگر سال گذشته به حبس محکوم شده بود.

رسیدگی به این پرونده بعد از پیگیری یکی از قربانیان در سال 2012 کلید خورد. قربانی اصلی علاوه بر داشتن مشکل در زمینه یادگیری، به شدت نیز آسیب پذیر بوده که با مراجعه به ایستگاه پلیس عنوان کرده از سن 14 سالگی بارها توسط مردان زیادی در روچدیل مورد تجاوز گروهی قرار گرفته است. بدنبال 2 آزمایش جداگانه صحت ادعاهای این دختر ثابت شده است.

قربانیان دیگر که در زمان تجاوز 13 تا 23 سال سن داشتند برای شهادت علیه متهمان اقدام کرده اند. طبق گفته دادستان پرونده این مردان قربانیان خود را با مقادیر زیادی از الکل یا مواد مخدر ناتوان می کرده یا برخی دیگر را با اعمال خشونت و تهدید مجبور به برقراری ارتباط می کرده اند. همچنین وی اضافه کرده دو تن از این قربانیان تحت این عمل غیر انسانی از مشکلات روحی و روانی رنج می برند. جیمی دانیلز، افسر ارشد تحقیق گفته است: "این پرونده یکی از موردهای بسیار پیچیده بوده ، بنابراین باید از قربانیان برای شجاعت شان برای به نتیجه رسیدن این پرونده بسیار تشکر کرد." اعضای دستگیر شده بین 27 تا 55 سال سن دارند و با محکومیت‌های 5 تا 23 سال پشت میله‌ها افتاده‌اند. طبق گزارش ها این مردان هیچ گونه آشنایی باهم نداشته و تجاوزهای جنسی آنها در قالب یک برنامه سازمان یافته نبوده است.

رکنا

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:24

ساعت 24-سپهرحیدری عکسی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 26 فروردين 1395 ساعت: 4:24

لحظاتی از ورود پسر جوان نگذشته بود که دختر نوجوان که حالت تهوع داشت همراه مردی از خودروی تاکسی پیاده شدند. راننده تاکسی نیز با مراجعه به فروشگاه در حال خرید آب معدنی بود که در همین لحظه دختر ریزاندام از دست آنان فرار کرده و با ورود به فروشگاه با صدای بلند خواستار کمک شد و ادعا کرد که این مردان قصد ربودنش را دارند.

همین کافی بود تا صاحب فروشگاه و کارمندانش دو مرد را دستگیر کنند و پس از برداشتن شماره خودرو و سوئیچ تاکسی با پلیس ١١٠ تماس بگیرند.بدین ترتیب تیمی از مأموران کلانتری ١٦٠ خزانه با حضور در فروشگاه ٢ مرد را دستگیر کردند.هانیه که ١٧ سال دارد به مأموران گفت: ساعت ١٠ شب در منطقه میدان امام حسین (ع) منتظر تاکسی بودم و حتی چند خودروی شخصی نیز که به سمت میدان خراسان می رفتند جلوی پایم توقف کردند اما منتظر ماندم تا سوار بر تاکسی شوم .وی افزود: وقتی سوار تاکسی زردرنگ شدم مرد میانسال که پشت فرمان بود گفت که ابتدا این مرد جوان را در بزرگراه آهنگ پیاده می‌کنم و سپس شما را می رسانم و  در مسیر نیز مسافر جوان با راننده درباره کار صحبت کرد و همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه راننده اقدام به روشن کردن سیگار کرد.

مرد جوان که در صندلی جلو بود ابتدا به روشن بودن سیگار اعتراض کرد و سپس خواست تا برای دور بودن از دود سیگار در صندلی عقب بنشیند که این کار صورت گرفت و سپس پسرجوان خواست تا شماره‌ام را در اختیارش بــــگذارم که مخالفت کردم اما وی گوشی ام را گرفت و به شماره موبایلش زنگ زد، سپس سرم را گرفت و به پایین صندلی‌ برد و در همان وضعیت به اذیت و آزارم دست زد.

دختر نوجوان در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: خودرو در کنار خیابان توقف کرد و مرد جوان که علی نام دارد پشت فرمان نشست و مرد میانسال به سراغ من آمد و خودرو دوباره شروع به حرکت کرد.از ترس حالم بد شده بود به دنبال راه فرار بودم و از آنها خواستم تا برایم آب بخرند که در جلوی فروشگاهی ایستادند و مرد جوان برای خرید آب از خودرو پیاده شد و من نیز که حالت تهوع داشتم به این بهانه از خودرو پیاده شدم و همین بهترین فرصت برای فرار بود که داخل فروشگاه دویدم و کمک خواستم.پس از تحقیقات ابتدایی از ٢ مرد روز گذشته علی و بهمن برای تحقیق در شعبه هفتم دادسرای امورجنایی تهران پیش روی بازپرس سعید احمدبیگی قرار گرفتند.

علی که ٢٤ سال دارد در همان ابتدا گفت: در منطقه شهدا مغازه پوشاک دارم و مدتی بود که برای رفتن به خانه ام از بهمن که راننده تاکسی است خواستم تا شب‌ها به صورت دربستی مرا به قرچک ورامین ببرد.شب حادثه سوار بر تاکسی بهمن بودم که خواستم دختر نوجوان را که منتظر تاکسی است سوار کند. ابتدا اصلاً هیچ نیت شومی در ذهنم نداشتم تا اینکه در مسیر تصمیم به این کار گرفتم و می‌خواستم پس از پایان کارم او را به خانه شان برسانم و قصد آدم ربایی نداشتم.بهمن ٤٤ ساله نیز ادامه داد: حدود ٤ ماه است که علی را شب‌ها به خانه شان می رسانم و زمانی که علی به خاطر دود سیگار به صندلی عقب رفت دیدم که به دختر نوجوان نزدیک شده و متوجه رفتارش شدم متأسفانه من نیز وسوسه شدم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی  به دستور بازپرس سعید احمد بیگی از راننده تاکسی که مردی شیشه ای است و همدستش از سوی مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

روزنامه ایران

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:23

به نوشته عکس از تمرين فوتسال، البته اشاره نميكنم كه بعضيا چه گلايي خوردند.حميده حميدي، آتوسا حجازي، پرستو صالحي، شراره رخام. جاي سوگل عرب هم خالي كه امروز طعم تلخ باخت رو براي هزارمين بار تجربه نكرد.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 128 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:23

بنیامین بهادری  در صفحه اینستاگرامش تصویری در کنار محمدرضا گلزار، با توضیح «آخرین روز فیلمبرداری سلام بمبئی» منتشر کرده است.

بنیامین و گلزار در آخرین روز فیلمبرداری سلام بمبئی

پرشین وی

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ساعت: 5:23

این بازیگر کشورمان که قبلا به لس آنجلس سفر کرده بود و در این کشور حضور داشت، در آنجا عکس هایی هنری گرفته که عکاس آنها کوجی زادوری ( کارگردان سرشناس موزیک ویدئو) می باشد.

جدیدترین عکس های آنا نعمتی مقابل دوربین کوجی زادوری

جدیدترین عکس های آنا نعمتی مقابل دوربین کوجی زادوری

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 0:28

 این روزها که مسئولان مدام نسبت به بدحجابی تذکر می‌دهند و مقامات انتظامی و پلیس امنیت اخلاقی نیز بر برخورد با خودروهایی که زنان بدحجاب سوار آنها هستند تأکید می‌کنند، بدحجابان شیوه‌ای یافته‌اند تا به راحتی از دست مجریان قانون بگریزند.

بدحجابانی که پیش تر روسری یا شال خود را هنگام رانندگی روی شانه می‌انداختند و هنگام مواجهه با مأموران انتظامی آن را به روی سر می‌کشیدند، این روزها شیوه‌ای یافته‌اند تا دیگر نه نیازی به روسری و شال داشته باشند و نه خودرویشان از سوی مأموران متوقف شود.

کوتاه کردن موهای سر به اندازه موهای مردان و پسران (مدل پسرانه) راهکاری شده تا کمتر شخصی بتواند زن یا مرد بودن رانندگان را از راه دور و در یک نگاه تشخیص دهد.

این رانندگان دیگر به روسری و شال احتیاجی ندارند چرا که مأمورانی که از دور آنها را می‌بینند به تصور اینکه این افراد مرد هستند، مانع حرکت آنها نمی‌شوند.

هنجارشکنان در جامعه هر بار به دنبال شیوه جدیدی هستند تا باید و نبایدهای محیط خود را به هم بریزند اما لازمه ایجاد نظم و همنوایی در جامعه، برخوردهای به‌روز، کاربردی و قانونمند از سوی مسئولان مرتبط با هنجارشکنان است.

منبع: فارس

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 0:28

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

عکس سپهر حیدری و همسرش در شمال

روزنو

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395 ساعت: 0:28